evummesutan မဂင်္လာအေပါင်းနဲ့ ခေညာင်းတဲ့ အချိန်ကာလတခုြဖစ်ပါေစ။ evummesutan

စလိုက္ရွုိး

Quas molestias excepturi

International Network of Engaged Buddhist.....

Quas molestias excepturi
Impedit quo minus id

Impedit quo minus id

World Socially Engaged Buddhist Leaders.

Impedit quo minus id
Voluptates repudiandae kon

Voluptates repudiandae kon

Myanmar Group in 2011 INEB Conference,Bodagaya,India

Voluptates repudiandae kon
Mauris euismod rhoncus tortor

Mauris euismod rhoncus tortor

Evum Me Sutan Editor Team...

Mauris euismod rhoncus tortor

သာသနာေတာ်ေရေသာက်ြမစ်ြကီး အေရး အပိုင်း- ၃






ပရိယတ္တိ သာသနာေတာ်အေြကာင်းေရးရင်းေရးရင်း ေဖဘုတ်ကကွန်မန့်ေတွကို ြကည့် ရင်း ေရးရတာ အားရပါတယ်။ အြမင်ေတွ ဘယ်လိုပင်ကွဲကွဲ သာသနာေတာ်ကိုေရရှည်တည်တံေစချင်တာ လူတိုင်းပါပဲ။ ရှုြမင်တာ မတူလို့ အြမင် ယူဆပံုလည်း ကွဲလာြကတာေပါ့ေလ။ဘာပဲြဖစ်ြဖစ် ဒီကိစ္စေလးကို အေရးတယူရှိြပီး ေဝဖန်ေပးြကေတာ့ ေကျးဇူးတင်ပါတယ်။

အခု အပိုင်းက ေနာက်ဆံုးပိုင်းပါ စိတ်ယဉ်ေကျးမူပိုင်းဘာသာေရး ကိစ္စမှာ တလွဲ ဆံပင်ေကာင်းတာေတွ တတ်သေလာက် မှတ်သေလာက်ေရး ေရးသွားပါမယ်။ကျေနာ်ရဲ့အတ္တမေနာဟိ မကင်းတာမို့ အမှားပါရင် ေဝဖန်ေပးြကဖို့ လည်းေမျှာ်လင့်ပါတယ်။



ေမာင်ြကီးတေစ္ဆာေြကာက်တယ်

တစ်ခါက ဖတ်ဖူးတဲ့ ြမန်မာနိုင်ငံရဲ့ ပတ်သတ်တဲ့ ယဉ်ေကျးမူမနုဿေဗဒဆိုင်ရာ ကျမ်းတစ်ခုအေြကာင်း ဆရာတစ်ေယာက်ဆီကေန ြကားဖူးပါတယ်။ ဒီကျမ်းက ြဗိတိသျှလူမျိုးတစ်ေယာက်ေရးထားတာပါ။ လူမျိုးြခားဆိုေပမဲ့ ပညာရပ်ဆိုင်အြမင်နဲ့ ေသေသချာချာ စစ်တမ်းထုတ်ြပီးေရးထားတာ။ ဒီအထဲက ဆရာေြပာဖူးတဲ့ အေြကာင်းက ြမန်မာလူမျိုးေတွ ဟာ ဘုရားမှာ ဆုေတာင်းရင်နိဗ္ဗာန်မဂ်ဖိုလ် ရဖို့ ဆုေတာင်းတယ်။ ဒါေပမယ့် ေနာက်ဘဝ ဘာြဖစ်ချင်လဲ ေမးေတာ့ နတ်ြဖစ်ချင်သူနဲ့ြဗဟ္မာြဖစ်ချင်သူနဲ့ လူြပန်ြဖစ်ချင်သူေတွများတယ် လူြဖစ်ရင် ရဟန်းြပုချင်သလားဆိုေတာ့ြပုချင်ပါတယ်ဆိုတဲ့ သူက ၅ ရာခိုင်နူန်းပဲ ရှိသတဲ့။ ဆရာကဒါကိုေြပာြပေတာ့ ကျေနာ် ဦးပုညေတးတပ် တစ်ပုဒ်က ေမာင်ြကီး တေစ္ဆာေြကာက်တယ်ဆိုတာကို သွားသတိရမိေသး။ ကျေနာ်တို့ေတွဟာနိဗ္ဗာန်ကို လိုချင်ေပမဲ့ တေစ္ဆာေြကာက်သူက များသားကိုး။ J

ကံေြကာင့် သတဲ့လား

ပရိယတ္တိ စာသင်တိုက်ေတွ ချိုတဲ့တာ မေလာက်ဌတာ အခက်ခဲေတွေနတာကံေြကာင့်လား။ ကံေြကာင့်လည်း အေြကာင်းအရင်းတစ်ခု ြဖစ်နိုင်ပါတယ်။ သို့ေသာ် ကံေြကာင့်မဟုတ်ပဲချိုတဲ့ ေနရတာေတွ ရှိပါတယ် ကံစိတ်ဥတု အဟာရ အေြကာင်း တရား ေလးပါး ညီညွတ်မှ အလုပ်ြဖစ်မယ်မလား။ကံဆိုတာ ေကာင်းတယ်ထားအုန်း စိတ် လိုေြပာနိုင်တဲ့ လူေတွရဲ့ သေဘာထားအြမင်ေတွ ဥတုလို့ေြပာနိုင်တဲ့ ပတ်ဝန်းကျင် အေြခအေနေတွ အဟာရလိုေြပာနိုင်တဲ့ ေထာက်ပံမူေတွ ကို ဉာဏ်နဲ့မယှဉ်ရင် အလုပ်မြဖစ်ဘူးလို့ ထင်ပါတယ်။ ေနာက် ကျေနာ်တို့ ဗုဒ္ဓဘာသာက ကံထက် ဉာဏ်ကို အဓိကထားတယ်မဟုတ်လား။ ဒါေြကာင့် ဉာဏ်နဲ့ လှူတယ်ဆိုြပီးေတာင် ေြပာြကေသး။ေြပာြပီး ေြပာတဲ့အတိုင်းလုပ်ဖို့ေတာ့ လိုေနပါြပီ။





အထိမခံ ေရွှပန်းကန်

စာအုပ်ေတွထဲမှာ ဗုဒ္ဓဘာသာဟာ ဝိဘဇ္ဇဝါဒ တရားဂုဏ်ေတာ်ေတွမှာေကာြကိုက်တဲ့ သူ ြကိုက်သလိုစမ်း ဘယ်ဘက် က စမ်းစမ်း ညာဘက်က စမ်းစမ်း ကံုလံုြပည်စံုြပီးသားလို့ေြပာထားေပမဲ့။ နဲနဲေလး စမ်းမိရင် အဓမ္မဝါဒီ ဘာညာဝါဒီ ေြပာေနြကတာ သိမှာပါ။ ဒါကိုေြကာက်လို့ေကာင်းေကာင်း မေတွးရဲတဲ့ သူေတွအများြကီး။ မေမးရဲ့တဲ့ သူေတွ အများြကီး။ မေရးရဲတဲ့ သူေတွအများြကီး။ ေတွးရဲ ေရးရဲ ေမးရဲလို့ ေြမာင်းထဲ ေရာက်သွားသူေတွလည်း အများြကီး။ အေနာ်ကေတာ့ေြကာက်ပါတယ်။

လူမူေရးနဲ့ ချိတ်ဆက်ရန်

ဗုဒ္ဓဘာသာကို ေခတ်အြမင်နဲ့ ရူြမင်ြပီး ေရးသားထားချက်ေတွကအေတာ်နည်းပါတယ် ေနာက် လူမူဘဝ မှာ လက်ေတွ့ အသံုးချလို့ ရေအာင် ေရးတာဆိုလည်း အေတာ်နည်းပါတယ်။ဗုဒ္ဓတရားေတာ်များဟာ ဧကရသ နိဗ္ဗာန်ကို ေရှးရူေပမဲ့ ေလာကီအကျိုးစီပွားရရာရေြကာင်းေတွအေတာ်အများပါပါတယ်။ နိုဗယ်ဆုရှင် ရှုးေမကာေရးတဲ့ Small is Beautiful ဆိုတဲ့ စာအုပ်ဆိုစာေရးသူကိုယ်တိုင် ြမန်မာြပည်လာြပီး ြမန်မာ့ဗုဒ္ဓဘာသာလူမူဘဝကိုေလ့လာြပီး ေရးသားထားတာပါ။ ကျေနာ်တို့ ကေတာ့ အဲဒါ ငါတို့ြမန်မာြပည် က အေတွးေခါ်ရြပီးေရးတာလို့ ေြပာြပီး ဂုဏ်ယူယံုမှတပါး သူလို စာအုပ်မျိုး ြပုစုမဲ့သူရှားမှရှား ပါပဲ။မေလးရှားမှာဆို Ksi.Dhammananda ရဲ့ Human life and problems က နာမည်ြကီးပါတယ်။ ထိုင်းမှာဆိုဘိက္ခုဗုဒ္ဓဒါဒရဲ့ Dhammi Socialist ဆိုတာ နာမည်ြကီးပါတယ်။ ေနာက် ဆုလပ်ရဲ့ Socially Engaged Buddhist ဆိုတာနာမည်ြကီးပါတယ်။ ကျေနာ်တို့ ဆီမှာေတာ့ဦးေရွှေအာင်ရဲ့ စာအုပ်ေတွရှိတယ် (ေနာက်ရှိရင်လည်း ရှိမယ် ကျေနာ်ေလ့လာတာအားနည်းတာေြကာင့်လည်း ြဖစ်မှာပါ)။ မဟာယန စာအုပ်ေတွဆိုတာေတာ့ ေြပာမေနနဲ့ လူမူေရးနဲ့ပတ်သတ်တာ အကုန်ပါတယ်။ စာအုပ်တင်ေရးတာလားဆိုေတာ့လည်း မဟုတ်ဘူး။

ထိုင်းနဲ့ ကေမ္ဘာဒီယားမှာဆိုေအာ်ဂင်းနစ် အစားစာေတွ စားဖို့ ကို ရဟန်းေတာ်ေတွ က စခဲ့တယ်။ အသင့်အစားစာေတွေအာ်ဂင်နစ်မဟုတ်တဲ့ အစားစာေတွ မဟုတ်ရင် အလှူမခံဘူးဆိုပဲ။ ( ြမန်မာြပည် မှေတာ့ Fast Foods ကိုဘုန်းဘုန်းေတာ်ေတာ်များများြကိုက်ြကတယ်)

ထိုင်းရဟန်းေတာ်ေတွေဆာင်ရွက်မူေြကာင့်ထိုင်းရဲ့ AIDS HIV ြဖစ်ပွားနှုန်းက တစ်ဝက်ေလာက် ေလျာ့ကျသွားတယ်။ ကေမ္ဘာဒီယားမှာမဟာေဂါစနန္ဒ က ြငိမ်းချမ်းေရးအတွက် ထိုင်းကေန ကမ္ဘာဒီယားကို လမ်းေလျာက်ခဲ့ပါတယ်။ ဒါေထရဝါဒရဟန်းေတာ်ေတွပါ။ ေထရဝါဒ အစစ်လား အတုလား ကျေနာ်မသိပါ။

ကျေနာ်တို့ တိုင်းြပည်မှာေကာဒါမျိုးေတွ မရှိဘူးလားဆိုေတာ့ ရှိပါတယ်။ ဒါေပသိ နိုင်ငံ နဲ့ လုပ်သူနဲ့ မမျှပါ။အေရှ့ေတာင်အာရှမှာေကာ တစ်ကမ္ဘာလံုးမှာေကာ ဘိက္ခုနီသာသနာြပန်စ သင့်ပါတယ် ပထမဆံုးေြပာခဲ့ သူက အရှင်အာဒ္ဒိစဝံသပါ ( လယ်တီဆရာေတာ်ြကီးရဲ့ နိုင်ငံြခားြပဿနာအေမးအေြဖစာအုပ်ပါ ေြဖြကားချက်ကို အဓိကထားြပီး ဘိက္ခုနီဝိေသာဒနီ နဲ့ ဘိက္ခုနီ အေရးေတာ်ပံုကျမ်းကိုေရးခဲ့ ပါတယ်- ၁၉၁၂ ခုနှစ်ေလာက်ကပါ) ဒီကျမ်းအေရး ေကာင်းလို့ ဂျူဗလီေဟာ မှာ ေဆာ်ပေလာ်တီးခံရြပီး စိတ်ညစ်ကာ လူထွက်သွားတဲ့ပညာရှိြကီးပါ။ သူတပည်က ကမ္ဘာသာသနာြပု အရှင်ေသဌိလ ပါ။ (ထိုင်းက ဘိက္ခုနီတို့မသစ္စာဝါဒီ တို့ ထက် များစွာ များစွာ ေစာပါတယ်)

ေနာက် ဘုန်းဘုန်းေဒါက်တာဦးေရဝတဓမ္မဆို ကမ္ဘာြငိမ်းချမ်းေရးအတွက်ကုလသမဂ္ဂ အထိ စာတမ်း တင်သွင်းခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ်ြကီးပါ။

ေနာက်လည်းရှိပါေသးတယ် ဒီလိုေတွ ရှိေပမဲ့ လူေတွ သိပ်မသိြက။တစ်ဦးေကာင်းတစ်ေယာက် ေကာင်းတာ တစ်တိုင်းြပည်းလံုး သေဘာမေဆာင်ပါဘူး။ တစ်တိုင်းြပည်လံုးဒီလိုေတွလုပ်ရမယ်ေြပာတ မဟုတ်ေပမဲ့ ဒီလို လုပ်ခဲတဲ့ သူေတွ ကို လူေတွ များများသိေအာင်လုပ်သင့်ပါတယ်။အခု ကျေနာ်ေြပာသွားတဲ့ ဆရာေတာ်ြကီးေတွ က ပရိယတ္တိနဲ့ ပတ်သတ်လာရင် အေကျာ်ေဇယျဆရာေတာ်ြကီး ေတွ ပါ။ ဒီဆရာေတာ်ြကီးေတွဟာ သူတို့ သိထားတဲ့ ပရိယတ္တိအသိ ေတွနဲ့ လူမူနယ်ပယ်ထဲေရာက်ေအာင်ြကံေဆာင်ခဲ့ သူေတွ ပါ။ သို့ေသာ် လူ အေတာ်အများ ေမ့ေနြကပါြပီ။



နုလံုးသားတံခါးေလးကို ဖွင့်ထားပါ

ကျေနာ် အိန္ဒိယ ေြမာက်ပိုင်း ဂျမူး နဲ့ ကတ်ရှမီးယားြပည်နယ်ကလာဒါတ်ေဒသ ကိုသွားေတာ့။ လာဒါတ်မဟာေဗာဓိ ရိပ်သာကိုေရာက်ခဲ့ပါတယ်။ ဒီက ဆရာေတာ် Ven.Sanghasena နဲ့ေတွ ခဲ့ပါတယ်။ လာဒါတ်ေဒသက သိတဲ့ အတိုင်း တိဘက် အိန္ဒိယ နယ်စပ် ဆရာေတာ်ကလာဒါခီ(လာဒါတ်ေဒသရှိလူမျိုး) မိရိုးဖလာက တိဘက်ဗုဒ္ဓဘာသာဝင် ဒါနဲ့ ြမန်မာြပည်က အြပည်ြပည်ဆိုင်ရာဗုဒ္ဓတက္ကသိုလ်ကို လာတတ်တယ်။ လာတတ်ြပီး ေထရဝါဒ ရဟန်းအြဖစ်ခံယူတယ် ေနာက် ထိုင်းက မဟာစူလေလာင်ကွန် မှာေကျာင်းတတ်တယ်။ြပီးတာနဲ့ လာဒါတ်ေဒသမှာ သာသနာြပုေနတဲ့ ေထရဝါဒ ေဒသခံ ရဟန်းေတာ်တပါးပါ။ သူပတ်ဝန်းကျင်ကမဟာယနေတွေနာ်။ ဒါေပမဲ့ မဟာယနေတွ ကိုယ်တိုင်က သူကို ေထာက်ပံြကတယ်။ ဒလိုင်းလာမာြကီးကသူရဲ့ ရိပ်သာကိုဖွင့်ေပးတယ်။ သူလုပ်ထားတာေတွ က ပညာေရး ကျန်းမာေရး၊ လူမူေရး သဘာဝပတ်ဝန်းကျင်ေရးေတွ လုပ်တယ်။ အိန္ဒိယ အစိုးရ ကေကာ အြခားဗုဒ္ဓဘာသာ အဖွဲ့စည်းေတွကေကာ ဆုေတွ အများြကီးေပးထားတယ်။ကျေနာ်တို့ တိုင်းြပည်က သီတဂူဆရာေတာ်ြကီးေတာင် သူဆီ သံုးေခါက်ေလာက် လာြပီး ချီးေြမာက်ေသးသဗျ။ သူေကျာင်းမှာ ြမန်မာြပည်က ေစတီပံုစံေလးေတာင်ေတွခဲ့ေသး။ သူ ကျေနာ်ကို ေြပာတဲ့ စကားက Meditation in Action and Compassion in Action သတဲ့ဗျာ။

ကျေနာ်တို့ ြမန်မာရဟန်းတစ်ပါးပါးက နိုင်ငံြခားက ြပန်လာြပီးမဟာယန ရဟန်းြဖစ်ေြပာင်းကာ ြမန်မာြပည်မှာ သာသနာြပုခဲ့ရင်ေကာ………………..

လူမျိုးြကီးဝါဒ ဗုဒ္ဓဘာသာ

ဗုဒ္ဓဘာသာ ဗမာလူမျိုးတဲ့ ဗမာလူမျိုးဆို ဗုဒ္ဓဘာသာပဲဗုဒ္ဓဘာသာဆို ဗမာလူမျိုးပဲ။ ဒီစကား ကို အိန္ဒိယ နွယ်ဖွား ပုဂ္ဂိုလ်ြကီးတစ်ဦး တည်ေတာင်ထားတဲ့ြမန်မာြပည်ဝိပဿနာဌာနတစ်ခုက ေကျာင်းအုပ်ဆရာ(ြငိမ်း)ဦးေလးြကီး တစ်ဦးက ၇၀၀ ေလာက်ရှိတဲ့ကေလးေတွ ကိုေြပာတဲ့ စကားပါ။ (ကျေနာ်ကံေကာင်းသည် သူေကျာင်းမှာေကျာင်းသားမြဖစ်တာ) (မှားလားမှန်လား ကျေနာ်မသိ)

ဗုဒ္ဓဘာသာဝင် ရခိုင်လည်းရှိပါတယ်၊ ရှမ်းလည်း ရှိပါတယ်၊မွန်လည်း ရှိပါတယ်၊ ကရင်လည်းရှိပါတယ် အြခားတိုင်းရင်းသားေတွလည်း ရှိပါတယ်။ ရဟန်းေတာ်ေတွဆိုရင်လည်း တိုင်းရင်သား ရဟန်းေတာ်ေတွ တပံုြကီးပါ။ သို့ေသာ် ပရိယတ္တိသာသနာေတာ်ကို ြမန်မာစာနဲ့ြပုစုေလတယ်။ တိုင်းရင်သား ဘာသာစံု ေလ့လာနိုင်ေအာင် ြပုစုရင် ပိုမေကာင်းေပဘူးလားဗျာ။နိုင်ငံသားတိုင်းရသင့်တဲ့ နိုင်ငံသားစီစစ်ေရးကဒ် ြပား လုပ်ရင် ကိုးကွယ်တဲ့ ဘာသာ ဗုဒ္ဓဘာသာဆိုဗမာ ဆိုတာ ပါြပီးသား လာမေြပာနဲ့ အလုပ်ရှုပ်တယ်။ အြခားဟာ တည့်ချင်ရင် ြကာမယ် လာမယ် ေမျှာ်……..

ေနာက် ဒီတိုင်းရင်းသား ရဟန်းေတာ်ေတွ ရဲ့ ခံစားချက်နဲ့ ဒီကိစ္စေတွေပါ်သူတို့ရဲ့အြမင် ကို ေမးြကည့် ပါ ဘာေြဖမလဲ ဆိုတာ သိရပါမယ်။ ကျေနာ်ေတာ့မေြပာလိုပါ။ (တိုင်းရင်းသား စည်းလံုးညီညွတ်ေရး ဆိုတာ ဆိုင်းဘုတ်ေပါ်မှာ)

လှူြကပါဗျာ

ရုပ်အဆင်းကိုြကည့် ြကည်ညိုချင်တာ သံုးပံု နှစ်ပံု( ဟယ်ဆရာေတာ်ေလးက ေချာလိုက်တာ - မံုရွာစီပွားေရးတက္ကသိုလ်က ဆရာမတစ်ေယာက်တရားပွဲတစ်ခုတွင်ေြပာေသာစကား) ေခါင်းပါးေသာ အကျင့် ကို ကျင့်တာကို ြကည်ညိုတဲ့သူ သံုးပံုတစ်ပံု (ဟိုဆရာေတာ်ကသတ်သတ်လွတ်စားတာဟဲ) တရားစစ်တရားမှန်ကို ကျင့်သံုလို့ြကည်ညိုတဲ့ သူ ကား………………………………………

ဒီေတာ့ သကင်္န်းညစ်ညစ် ေပဂျစ်ဂျစ်နဲ့ စာေပပရိယတ် ကိုသင်ြကားေနေသာစာသင်သားတို့အား လှူသူရှား လိမ့်မယ်။ မလှူေတာ့ အေရာင်မထွက် အေရာင်မထွက်ေတာ့ မလှူ ဂျာေအးကိုသူအေမရိုက်ေတာ့ တယ်…..

လိုေနတာကို လှူမှာလား ပိုေနရာ ကို လှူမှာလား (ကိုယ်ဘာသာကိုယ်စဉ်းစားြကဗျာ)

Enlighten Myanmar

တစ်မျိုးသားလံုး ဉာဏ်အလင်းရေရး ဒီစကားကို စေြပာတာကအိန္ဒိယက ဇာတ်ခွဲြခားမူကို ဆန့်ကျင်တဲ့ ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်ေခါင်ေဆာင်ြကီး ေဒါက်တာ အမ်ဘက်ကာေြပာတဲ့ စကားပါ။ သူေြပာခဲ့တာေတာ့ Enlighten India လို့ေြပာခဲ့တာ ပါ သူက ဘာသာေရးတင်မဟုတ်ဥပေဒေရးရာပါ ကျွမ်းကျင်သူတစ်ေယာက် ပါ။ အေသးစပ်အကျဆံုး အိန္ဒိယအေြခခံဥပေဒက သူေရးခဲ့တာေပါ့။သူေြပာခဲ့တာက တစ်နိုင်ငံလံုး နိုးြကားဖို့ လိုတယ် ဉာဏ်ရှိဖို့ လျုတယ်ဆိုတာပါပဲ။ ြမန်မာြပည်မှာတစ်ဦးချင်စီ ေတာ်တဲ့ သူေတွ အများြကီးပါ ဒါေပမယ် တစ်မျိုးသားလံုး သေဘာ မေဆာင်ပါဘူး။သာသနာေတာ်ကလည်း လိုအပ်ေတွ ရှိေနမှာပါ ဒီေတာ့ လိုအပ်ချက်ေတွ အားနည်းချက်ေတွကို လစ်လျုရူြပီးအားလံုးေကာင်းပါတယ်ခင်ဗျာဆိုရင် လည်း သေဘာပါပဲ။ ဒုက္ခကိုသိမှ တစ်မျိုးသားလံုး ဒုက္ခ(National Problem) ကို ြဖစ်ေနပါတယ် ရှိေနပါတယ် လိုအပ်ေနပါတယ် လက်ခံြပီး ဒုက္ခြဖစ်တဲ့အေြကာင်းသမုဒ္ဒယ(Case of National Problem) ကို ရှာကာ ဒုက္ခလွတ်ေြကာင်း မဂ္ဂ ( National Strategy)ကို ကျင့်ြပီး ရည်မှန်းရာ တစ်မျိုးသားလံုး ဉာဏ်အလင်း န်ိေရာဓ (NationalEnlightenment) ရဖို့ နီစပ်မယ်လို့ ယံုြကည်ပါတယ်။

ံး

ေရေသာက်ြမစ်ြကီး စီးဆင်းမှ နိဗ္ဗာန်မည်သာ ပင်လယ်သာသို့ေရာက်ရှိ်နိုင်မည် ြဖစ်ေြကာင်းေြပာချင် ပါတယ်။

ြပီးပါြပီ။

p.s ဒီပိုစ်ေလး စေရးြဖစ်ဖို့ တိုက်တွန်းတဲ့ ဓမ္မအကိုြကီးကိုဝိ၊ ကိုဝိကို အီးေမးလ်ပို့ ြပီး ေမးခွန်းထုတ် တဲ့ ဆရာေတာ်၊ အေရးတယူ အချိန်ေပးဖတ်ရှုတဲ့စာဖတ်သူေတွ၊ ဦးေနှာက်မုန်တိုင်းဆင်ြပီး ဆက်ေရးြဖစ်ေအာင် ခွန်းအားေပတဲ့ စာဖတ်သူေတွအားလံုး ေကျးဇူးတင် ပါတယ် သုတို့သာ မရှိရင် ဒါကို မေရးြဖစ်ပါ။

ဆက်ေရးချင်ေသာ်လည်း ဘယ်လို ေရးရမှန်းမသိတာရယ် ငါးသိုင်းများ၍ဟင်းဟုန်မှာဆိုးေသာေြကာင့် ဒီတင် ရပ်တံ လိုက်ပါတယ်

ကျေနာ်တစ်ဦးတည်း အြမင် ပုဂ္ဂုလဓိဌာန်မို့ အမှားအယွင်းေတွ မလွဲမေသွ ပါမှာပါ။ကျေနာ်အေကာက်အယူလွဲခဲ့တာရှိရင် ဒီအတိုင်းြကည်မေနပဲ မှားယွင်းခဲ့တာကို ြပင်ဆင်ေပးဖို့နဲ့လိုေနတာများရှိရင်လည်း ြဖည့်စွက်ေပးြကဖို့ ဖိတ်ေခါ် ပါတယ်။

ေမာင်ဥဂ္ဂါ

ဟိမဝန္တာေတာင်ေြခ မိဂဒါဝုန်အင်စတီကျု

တန်ေဆာင်မုန်း လြပည်ေကျာ် ၈ ရက်ေန့ ၁၃၇၃ ခုနှစ်









0 comments:

Post a Comment